mandag den 21. november 2011

Den fantastiske følelse, der..

Har lige så lige været ude og løbe endnu engang, denne gang gik det en smule anderledes.
Startede ud sammen med min far, og vi havde besluttet os for 5 km.
Sådan gik det dog ikke, da min far foreslog at vi tog en lille omvej og dermed kom om på 7 km.
Da det så var gjort, stod han af, og jeg besluttede mig for at tage turen igen.
Og sørme, SØRME om jeg ikke tog den ENDNU en gang, og har så løbet 21 kilometer, er du vimmervej hvor er jeg godt nok overrasket! :-D.
Nu er hele min krop imod mig, så jeg vil lægge mig ned i sengen og bare falde i søvn..
I morgen skal vi, i matematiktimen, møde i banken om morgenen, for at få et lille ''foredrag'' om renter og andre fantastisk kedelige ting! Ser rigtig meget frem til det.. Eller.. Ja.
GODNAT! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar